Game thread

I've been thinking about a game thread, but I'm not very sure where it should be classified...:P

I have some ideas related to games and etc., lol.

I made a new forum for that: [url=http://www.emotionforums.com/Forum-Gaming]http://www.emotionforums.com/Forum-Gaming[/url]

Does that help? If it's not related to emotion talk then having a separate forum for gaming is better than having it go in the Miscellaneous forum.

Yeah, it could be, for those ones who are into video games and all.
I've seen how they play games on some other forums, like: word association games, for example 😛

Hmm, I guess it could go in the Joy forum since it sounds like a fun thing to do. 🙂

Yeah, absolutely. I think those games could go there

You can start a thread there if you'd like. 😉

I have a question :huh:

Sometimes, when I see that list called 'Who's online', there's something called 'Google'...What the heck is that??? :s

That's the Google spider bot. It reads this entire website in text-mode and adds the new threads and posts to the search results.

Ah...haha...Ok...
It's nice to know what it is. I found it creepy :S

Haha, why?

Hmmm...well...
Sometimes, I don't trust the internet :s

I don't blame you 😛

I'm glad you understand the message...you know how Big Brother is 🙂

[align=center]PRIVACY IS WEAKNESS

ANONYMITY IS KNOWN

INFORMATION IS LIBERTY[/align]

😛

[quote='Emotion' pid='203' dateline='1365660222']
[align=center]PRIVACY IS WEAKNESS

ANONYMITY IS KNOWN

INFORMATION IS LIBERTY[/align]
[/quote]

I strongly agree with that 🙂

http://en.wikipedia.org/wiki/Orwellian

Log in to reply